Sandra Pellegrom

Medewerker Support

”Geweldig als iemand dankzij jouw advies verder kan met zijn werk of bepaalde processen binnen de organisatie kan verbeteren!”

”Geweldig als iemand dankzij jouw advies verder kan met zijn werk of bepaalde processen binnen de organisatie kan verbeteren!”

Sandra Pellegrom

Sandra Pellegrom is een van de oudgediende servicedesk medewerkers van Axians. Vanwege haar kennis en ervaring is zij de aangewezen persoon om te vertellen wat er zo leuk is aan het werken op de servicedesk!

Sandra: “Omdat ik na mijn opleiding bedrijfseconomie niet wist wat ik wilde gaan doen, deed ik halfjaarlijkse detacheringsopdrachten in afwisselende functies. Ik kwam terecht in verschillende functies in o.a. de schilderbranche, het transportwezen en de metaalverwerking. Daar heb ik o.a. applicatiebeheer en ISO-certificeringen gedaan. Daarbij sprak de servicedesk me het meest aan: het leek me fijn om mensen te helpen met computerproblemen en ik vond het fascinerend hoe je dat op afstand kon aanpakken en oplossen. Eenmaal op een servicedesk belandt bleek het inderdaad een afwisselende, toffe baan te zijn: software testen, consultancy, trainingen geven én natuurlijk de servicedesk als primaire taak.”

Meedenken en kennis inzetten

“Vanuit de Business Unit (BU) in Den Bosch ondersteunen we klanten met bepaalde software applicaties: Exact Software (Exact Globe en Synergy), eigengemaakte bouwstenen (daarbij ook klantspecifiek maatwerk en templates) en Document Solutions. Je blijft altijd leren omdat de applicaties waar je klanten over te woord staat continu in ontwikkeling zijn. Je denkt mee met de klant waar nodig en zo help je mensen écht met je kennis. Er wordt namelijk niet alleen gebeld bij problemen: veel van onze contactpersonen zijn zelf applicatiebeheerders en willen graag hulp bij een door hen zelf uitgedachte oplossing. Dit verlangt ook wat van je eigen niveau van supportverlening en kennis van de verschillende pakketten. Zo blijft het werk afwisselend en uitdagend.”

Favoriete onderdeel? Klantcontact!

“Inmiddels werk ik al 12,5 jaar op de servicedesk van Axians. Hoewel de naam van de servicedesk wat is gewijzigd in de loop der jaren blijft het werk grotendeels hetzelfde. Telefonisch contact met klanten is het belangrijkste, en naar mijn mening ook leukste, onderdeel van het werk. Je hebt veel contact met klanten, leert ze kennen en weet wat ze belangrijk vinden zodat je ze zo goed mogelijk kan helpen. Het is natuurlijk geweldig als iemand dankzij jouw advies verder kan met zijn werk of bepaalde processen binnen de organisatie kan verbeteren!”

Ook werken als Support medewerker bij Axians?

Lijkt het je ook leuk om samen met Sandra te werken bij Axians als Medewerker Support? Bekijk dan onze vacatures.

Sandra Pellegrom

Sandra Pellegrom is een van de oudgediende servicedesk medewerkers van Axians. Vanwege haar kennis en ervaring is zij de aangewezen persoon om te vertellen wat er zo leuk is aan het werken op de servicedesk!

Sandra: “Omdat ik na mijn opleiding bedrijfseconomie niet wist wat ik wilde gaan doen, deed ik halfjaarlijkse detacheringsopdrachten in afwisselende functies. Ik kwam terecht in verschillende functies in o.a. de schilderbranche, het transportwezen en de metaalverwerking. Daar heb ik o.a. applicatiebeheer en ISO-certificeringen gedaan. Daarbij sprak de servicedesk me het meest aan: het leek me fijn om mensen te helpen met computerproblemen en ik vond het fascinerend hoe je dat op afstand kon aanpakken en oplossen. Eenmaal op een servicedesk belandt bleek het inderdaad een afwisselende, toffe baan te zijn: software testen, consultancy, trainingen geven én natuurlijk de servicedesk als primaire taak.”

Meedenken en kennis inzetten

“Vanuit de Business Unit (BU) in Den Bosch ondersteunen we klanten met bepaalde software applicaties: Exact Software (Exact Globe en Synergy), eigengemaakte bouwstenen (daarbij ook klantspecifiek maatwerk en templates) en Document Solutions. Je blijft altijd leren omdat de applicaties waar je klanten over te woord staat continu in ontwikkeling zijn. Je denkt mee met de klant waar nodig en zo help je mensen écht met je kennis. Er wordt namelijk niet alleen gebeld bij problemen: veel van onze contactpersonen zijn zelf applicatiebeheerders en willen graag hulp bij een door hen zelf uitgedachte oplossing. Dit verlangt ook wat van je eigen niveau van supportverlening en kennis van de verschillende pakketten. Zo blijft het werk afwisselend en uitdagend.”

Favoriete onderdeel? Klantcontact!

“Inmiddels werk ik al 12,5 jaar op de servicedesk van Axians. Hoewel de naam van de servicedesk wat is gewijzigd in de loop der jaren blijft het werk grotendeels hetzelfde. Telefonisch contact met klanten is het belangrijkste, en naar mijn mening ook leukste, onderdeel van het werk. Je hebt veel contact met klanten, leert ze kennen en weet wat ze belangrijk vinden zodat je ze zo goed mogelijk kan helpen. Het is natuurlijk geweldig als iemand dankzij jouw advies verder kan met zijn werk of bepaalde processen binnen de organisatie kan verbeteren!”

Ook werken als Support medewerker bij Axians?

Lijkt het je ook leuk om samen met Sandra te werken bij Axians als Medewerker Support? Bekijk dan onze vacatures.